23 april 2010

i frdags hade jag so-prov om hitler o världskrigen i skolan, det gick väl lite sisådär :/ fick värsta hjärn-släppen.. skit jobbigt. menmen hoppas att jag i alla fall får godkändt x)
efterskolan var jag o fixa lite grejer o hänka S & A till donken så vi typ käka glass o drog? hitta ett cuult neon-rosa nagelack som jag måla på direkt :D senare drog jag till centrum med Moa o typ vi käka Ben & Jerry's :D hade aldrig smakat mango o bär förut men den va fett god! men vi hade ingen sked så vi käka me locket men dt gick inge bra så vi hämta skedar o sen drog vi o jag lämna glassen utanför min dörr för allt var typ kvar xD jag drog till A & K senare på kvällen o stannade där så slagga jag sen över hos mandis sen när jag kom på morgonen stog glassen kvar utanför dörrn helt smält i solen :( jag glömde bort den


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0