måndag / tisdag

shhaa har fett ont i röven sen igår då vi cykla från 11 till typ åtta, nio timmar fan (; och man får fett ont i rumpan av att cykla hahahah x) i måndags va jag o manda i nacka, vi shoppade slut på våra pengar hahah xD sen hängde vi bara lite och gick runt xd
jag köpte ett linne, strumpor, lipgloss, solglasögon, smink och så delade vi på nåra ljuslyktor till farmor/mormor o fastereftersom farmor skulle dra hem idag såville vi ge henne nått typ x)<3
jag typ lagga på vädret, först i söndags var det as fint väder, soligt o jag kände hur våren äntligen var påväg, snön var borta och allt. sen på måndagen när jag vakna var det typ snöstorm o när jag gick ut var det 2 dm snö :O assa shiiet jag höll på dö! haha men nu är det nästan borta igen som tur är! länktar efter att få sätta på mig sommar dojjorna x) men så i måndags så var jag så dum att ta min fjällis i snöstormen men det försvann ju senare och vi skulle ändå bara gå omkring på nacka haha så snacka om att det blev varmt hahah xD
i tisdags gick vi ut med lite hundar sen drog vi ner till centrum med typ först a, f, k och f. vi bara cyklade runt och tog nån kundvagn vi hitta o köpte godiiisss. vi mötte m, d, a som hade hittat en två-sadlad cykel som vi prövade att cykla runt på hahah vi drog ner till skolan sen när typ alla drog gjorde inte så mycket försökte göra bober men det gick inge bra hahah xD senare gick vi bara runt lite överallt och massa andra smågrabbar hängde med så jag o manda drog hem o kolla film o käka kladdkaka :))) och farmor drar hem imorn så vi skolle umgås lite med henne, men det blev inte så mycket iaf xd men ha det bra alla (:

   

haha felix rita xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0