massage och avslappning

tjuullahopp på er alla ;D som alla har sett så har det vart regn, regn, regn - Hatar regn! men i alla fall,
idag var jag på gymmet och idus mådde dåligt så jag gick själv och idag var det bubbelbad, avslappning, ångbastu och massage. och det hade jag glömt så hade inga badkläder och var tvungen att låna.. dom hade bara baddräkt ! :O det trodde jag aldrig, men tillslut fick jag på mig den, men usch - aldrig mer baddräkt!! hahah
sen drog jag t nadjus o försökte få ut henne, men nej, trååkmåns på henne. så vi satt bara inne och kolade på balklänningar på nätet :)) jag måste faktiskt leta på allvar efter en klänning till balen nu, för det är inte långdt kvar.. :/ men ja, henne fick man inte ut försökte locka henne med att jag hade ben & jerry's hemma, men nej..
så nu sitter jag och käkar upp den för mig själv, så tjock som jag är :D hahah godaast i världen!
 
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0