shopingdag i nacka

idag har jag vart på nacka o hittat massa saker, men hade dock inte så mycke pengar  hade redan gjort av med nästa 2000:- de senaste dagarna. Men hitta så mycke, så var tvungen att köpa eftersom det var rea på de mesta också ;D Speciellt Cubus som hade 25% på allt i hela butiken den här helgen. Sen mötte jag nadja o sanna men dom drog senare x)
Skulle behöva leta efter en bal-klänning, för det är inte långt till balen nu.. jag kommer fan inte hitta nån ;o
för det första gillar jag inte ens klänningar,


JeansLeggins blå - Cubus 199:-
Leggins ormmönster - Cubus 149:-
JeansLeggins - Cubus 299:-
Leggins helsvarta - Cubus 199:-
Solglasögon - Cubus 99:-
TöntGlasögon - Cubus 99:-
Trosor - H&M 49:-
2-pack hårband - H&M 19:-
Lipgloss - H&M's 39:-
Puder - H&Ms 49:-
Rouge - H&M's 39:-
Puder-Borste - H&M's 39:-

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har verkligen inte baxat den;D

2010-04-26 @ 17:03:48
Postat av: Anonym

hahah nää inget av dedär är baxat xD höhö (;

2010-04-26 @ 18:00:02
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0