5 augusti 2010

idag är dt min sötnoss födelsedag! grattis på dej! mötte nyss arri, emelie, anna och sami. sjukt länge sen jag träffa dom, men sen drog jag ialla fall hem. han inte skriva igår så skriver kort om igår. jag o nille va inne i dt tråkiga regnvädret och bara chilla inne sen drog jag hem från huddinge o va i stan lite och senare mötte jag upp ida o va med henne resten av kvällen. nu idag skulle jag kanske träffat sofi men hon skulle iväg, sen kanske jag ska träffa germano nu ist eftersom ingen annan vill vara hemma? :O just nu känner jag att det bara är jag som är hemma under somarlovet. och det är shuuukt trååk! kom hem mina älsklingar! men iaf, pöss hörs senare!

glömmer aldrig den här låten 2008


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0