7 augusti 2010

tjuuussäääään :D igår va jag me gerry o germano typ hela dan vi va i kungsan o kolla på konsären, tjockt naajs brää fast d vare inte nädå men vi vann cuula tshirtar när vi körde sänka skäpp B-) hahhah senare drog vi t grönan sen drog vi hem t mej o gerry slagga, nu drog han precis för han skulle på fotboll. men nu ska jag in t stan o möta upp nadjuus min äälskiee som jag inte träffaat på heela sommarn, snacka om att hon är grymt saknad! sen möter vi typ upp linnea o dom o drar t fryshuset för vi ska på the summer party 2010, oh yeah! fast igår när jag skulle köpa biljetterna va dom slut men sören ska försöka fixa biljetter åt oss idag men om dt inte går måste vi fixa dt o om vi inte får nåra blir dt joobbit ;( fett seegt sånafall men aja, ska sen t moa, saga, ellen och dom efter så då tagga jag t dom tidigare sånafall, hörs senare pöss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gröna Lund är inte helt fel. :P

2010-08-09 @ 16:36:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0