baxad mobil

shooo alaaa vi kom in igår på the wave, klaart ;) nejdå, men vi hade shuukt kul men min mobil blev baxad som kanske alla vet, men fick låna en mobil först men utan simkort men lämna tbaka den idag så låna jag en annan men lämna precis tbaka den också o köper en helt ny istället o sperrar mitt sim o beställer ett nytt med samma nummer jag alltid haft, så var lugna kome ha kvar mitt gammla nummer:) men vet nte när jag får det tbaka nån gång nästa vecka hoppas jag. men iaf, han kom t mej idag, helt överraskande, snacka om att jag vart förvånad när jag kom ur duschen o han kom över med blommor o allt:D nu ska jag typ med ida t stan o kolla lite sen knaske på bio:) ha dt gött alla!



minnen med låten <3


Kommentarer
Postat av: amanda<3

vem han?

2010-08-09 @ 09:14:09
Postat av: nizan

säger sen.

2010-08-09 @ 13:37:18
URL: http://kknasbollen.blogg.se/
Postat av: kelly

fanva najs att var deer, vill me! vem e han doo? ;) haha beretta sen do vi ses (aa)saknar dig bruur

2010-08-10 @ 15:51:01
URL: http://kungkellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0