plugget har börjat.

shaa alla glada :D idag vakna jag av solljuset som strålade in genom fönstret och klockan var över elva så skönt att kunna vakna utan larm B-) menmen sen blev dt att ta bussen t skolan, och ha foto hela dagen. sen klockan fem sätta sig på bussen med en massa läxor.. Yy) vi ska inte klaga, det har vart ett strålande väder idag och imorse gick jag barfota till skolan :D man vet aldrig, man ska passa på, snart kommer vintern.. fast jag saknar vintern x) serri, så gör jag det men i alla fall tillbaka till nuet. flåt att jag inte har vart så uppdaterande på bloggen, har bara nte hunnit med, ska bättre på det och komma med nyheter:) som ni redan kanske läst så har jag piercat läppen, ni får bild på det. nu ska jag göra mina läxor efter att ha kommit hem från min arnold bby xD pöss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0