As We Enter

shoo idag är det första december! och det har varit galet kallt idag ute. smart som jag är så tog jag min 'tunna' vinterjacka idag istället för den tjocka, men jag får skylla själv att jag frös mer än vad jag hade behövt. idag var det tråkdag i skolan vi hade bild o så. efter skolan tagga jag o maria t nacka forum o mötte upp aiko. sen drog jag o mötte kellan o gerry. sen vi tre tagga t gbergs centrum och mötte upp nadja, sanna, linnea o de. jag o kellan tagga vidare t sickla sen hem t henne o jag klippte hennes hår B-) nu har jag precis kommit in o dricker varm chocklad, det är bar så gott när man fryser. ska snart tagga i säng utan att ha lämnat in min fucking novell änu.. -.- aja natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0