freeedag!

idag har tiden gått rätt fort, de skönt och längtar sjukt mycket t jul nu asso! idag började vi dagen med engelska o hade fri lektion så man kan säga att klassrummet var tomt (a) bara jag o ällän stanna så vi gjorde tatueringar på väggen som blev asgulliga hahah sen hade vi suddkrig i korridoren sen chilla vi galet nån timme i soffan, efter det tagga vi t 1Gs lektion som kolla på film. sen vi inte fick vara där så bröt vi upp ett lås på ett skåp utan att göra sönder låset, det kallar jag skills!! o de va massa grejer i men sen stängde vi igen den lite o väntade på att ägaren av skåpet skulle komma, men den kom inte:( lägger ut bild senare på skåpet, bara för att ge bildbevis hahah det var så awsome!:D sen tagga vi t donken, som var så länge sen, aa- fast nä. efter skolan tagga jag snabbt t farsan o fixa min ipod sen kom gerry. vi hade snöbollskrig. tagga t morsan o böt om för sen mötte vi upp julie o morad också senare. sen kom jack o tia också. nu sitter jag o käkar det sista av kladdkakan sen blire duscha.
pösshej för mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0