kaosdag!

idag har allt för det mesta vart kaos, till och med den lilla barnkören som kom in på våran spanska lektion "/ det började med att skolanshesida var fucked upp och inte visade när jag började imorse så åkte t sklan tie o som tur så var det då jag började, så lite tur får man allt ha. sedan kom något luciatåg från något dagis in o skulle sjunga men det blev bara knas av allt haha men för söta dom va ändå asso. sen var jag tvungen att fråga vad jag skulle ha för lektion eftersom man inte kunde se det på hemsidan. jag hade föreläsning. där kollade vi mest på film, tre stycken faktiskt. fast det var trååk. vi fick i alla fall sluta 2 timmar tidigare! men med min vanliga tur så hade jag blivit tillkallad t resurstid halv fyra och jag slutade ett-.- så jag väntade på mina kompisar som gick i andra grupper, och klart slutade dom en timme efter mig så fick tråka i skolan i en timme.. shiet, trodde jag skulle dö! sen tagga vi t resurstiden och då kom inte läraren som kallat ditt oss. senare efter halvtimme fick vi veta att hon inte kunde komma. då dog jag! kunde slutat ett men det blev kl fyra!-.- det är inte okejj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0