kussarna


(galet gammal bild 2008)


är hos kussarna nu och missade inte bussen igen i alla fall hahah. nu blire att spendera sista dagarna av 2010 med kussarna! jag kom fram igår på kvällen och vi skulle bädda. gårdagens konversation under bäddningen:

nizan: Men... öhm. Asså jag har inte gjort det här på ett tag.
Angelika: Jaha?
Nizan: Ja... typ tre år.
Angelika: Men det fixar sig, vi gör tillsammans.
Nizan: oki.
Angelika: Börja med den här, så kör jag den stora.
Nizan: Hur gör man?
Angelika: Först drar du ut den, sen sätter du bara på den.
Nizan: Sätta på den?
Angelika: Ja det är superenkelt.
Nizan: (Juckar mot kudden*)

jaja just nu är det böghög i sängen så måste reda ordning här i rummet känner jag, pöss hörs senare!


Kommentarer
Postat av: nadja

hahahah ni är sköna ni ;) pöss <333

2010-12-30 @ 16:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0