SHOP TIL YA DROP

idag vaknade jag hos mandii o vid tie taggade vi t nacka forum o kolla lite på rean. sen tagga vi t södertälje, sen t gullmars. nu e vi hemma o jag har fått med mig lite nytt t garderoben. lägger ut det senare. nu ska jag packa inför imorrn för då taggar jag t fagge o är där över nyår och in på det nya året 2011. får se om jag hinner blogga mer detta år, annars blir det ett gott nytt år för mig redan nu, peace and love!



svart kjol - GT
biega Leopardmönstrade leggins - GT
vit mössa - H&M
svarta hängslen - PS
rosa linne - GT
blå klänning - VeroModa
mintgrön mönstrad tröja - BikBok
brun Leopardmönstrade leggins - GT
Rödmönstrade leggins - GT
Svart spetslinne - GT
ring- Lindex
beiga leggins m svart midja - BikBok
beiga leggins knäsytt - BikBok
stickad tunika grå- GT

 - bilder på det övriga kommer:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0