ut o fota

nu ska vi tagga ut o fota lite med den nya systemkameran bre :D
(F O T O N    K O M M E R)
ska bara beställa usb-kabel från USA..

______________________________________________________________________________________


sköna citat, kommentarer och händelser från de senaste och sista dagarna av 2010.


"får jag spotta dig i ögat? svär det går fort. såhäär fort. mamas död!"

nizan: Men byt låt, ta något med Pittbull. Vänta det finns typ en bra.
          Vad heter den nu igen..? åh just ja, Hey Baby.
Angelika: Det e ju den vi lyssnar på just nu?xD

"Vilka snygga örhängen. Vad står det? Jaha, love. åh, ska vi ha sex?"

"abo asso jag kan inte sova för något låter. det är någon som pratar med mig. det e kudden som pratar med mig. jag tror det är gud!"

"Förut i 9:an skulle jag ha bildprov och vi skulle skriva vilken konstnär det var på bilden. Men alla gubbar såg ju fan likadana ut, och som att jag visste vilka de var. Men för att få åtminståne ett rätt skrev jag Carl von Linné på alla."

vid middagsbordet på nyår börjar farsan sluddra cannabis och marijauna senare kommer han in på rummet med den samling av hårstån i antal av hundra och börjar pröva angelikas löshår. jadu, kan inte säga att det såg bra ut haha. jaja det är kul att han i alla fall försöker hänga med oss, fast det är vi som e de riktiga gangstas;)

när jag och angelika gick förbi nere vid tågen för att få lite nice foton så gick vi o trampade sönder alla skoterspår och höll på att bli påkörd av hennes granne. vad gör man inte för ett bra foto?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0