7årigar dansar som strippor

shääna mitt bääna
idag hade vi innebandy turnerings-grej i skolan, synd bara att jag hatar det! jag va inte med på alla matcher men vårt lag va ju ändå så bra som kom sist ock tror nte att jag hade hjälp mycket om jag vat med på de sista matcherna direkt,aja..
vi hade även två prov idag; ett i spanska som gick hyfsat bra om jag nte hade glömt böckerna hemma.. men det känndes ändå rätt bra, svarade på allt (: och jag fick resultatet från spanska provet vi gjorde i förrgår då jag fick 14/16 p så det blev VG - fett stolt assa :)))  hemkunskap prov idag på hållbar utväckling, det gick bättre än väntat, brukar alltid vara så svåra frågor vid VG och MVG kriterierna men dom flöt på för mig idag, jag fattar nte skrev typ en halv sida på varje svar ;O man har väl sina "plugg-dagar"ibland kanske? ;D

   

något helt annat, så måste ni bara kolla den här videon på 7åriga små flickor som dansar som strippor ? :O
omg, hoppas de bara inte är jag som tycker det, men det är hemskt. klart att dom är duktiga men kanske man ska anpassa dansen efter deras ålder lite mer..
http://www.youtube.com/watch?v=zXCDv0IorMQ&feature=player_embedded


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0