checka garderoben

shäänare ;D
idag har både jag o amanda vat i skolan, jag har vart på bio med klassen och såg någon film som hette "vågen" den var faktiskt bättre än väntat när jag fick höra att den skule vara på tyska med endast svensk text, men den var iaf okej.
sen när jag kom hem var amanda redan hemma hos mig så vi gick in på datan lite innan vi gick ut. senare gick vi över till moa. gympahallen - nästa. vi kollade i en kvart innan vi blev utslängda av hennes tränare som skickade ut oss. och nu sitter vi här och hade tid över för att skriva på våran blogg :)

och eftersom vi både hade tråkigt och inte så mycket kul att skriva om så prövade amanda hela min garderob och hon valde ut sina favorit plagg, som hon tog bilder på i smyg o som hon ville lägga in på bloggen.



bara massa tröjor nästan ;D
grön tröja - H&M 199:-
röd/vit randig tröja - H&M 199:-
Trosor - GT 69:-
Leopard tröja - Lindex 199:-

btw, dt är amanda som valde o tog kort på hennes favoriter ;d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0