fullt upp

shabba shena
jag har vart med nadja syster hela helgen hon har sovit över. vi har haft de roligast och proppat oss fulla med godis så nu kan jag rulla fram xD har varit jätte sugen på att ut och springa idag, men har helt enkelt inte haft tid, för sedan idag har jag även vart barnvakt så nu kan jag hela "fåret saun" filmerna utantill xD men de har vart najs för han är ju bara så sötast :D igår va jag hos kevin som egentligen fyller år imorn men eftersom jag ska till steffe då så hinner jag inte till kevin då också (tror jag iaf)
jag kan senare visa min fina outfit som jag bara var tvungen att ta kort på eftersom den var så otroligt matchande o passande till detta snö-oväder. för jag hade nämligen på mig chinos, randig sommar tröja, fjällräven jacka och ett par låga 5cm klackskor till det.. som jag sedan gick ut i den höga snön och jag kände nästan hur alla kollade xD närå, det såg säker skit fint ut hahah. ni ska få se senare..
men måste lägga till att sidan pläjahed stängas ner i natt som funnits sedan 1996 men som på sista tiden gått ner väldigt mycket.. men nu ska jag ta lite te och socker kaka som mamma bakat. PoK<3  //d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0