nationella imorrn :(

tjuuuh bräääh
kom precis upp till datan efter att ha käkat muffins o övat inför nationella provet som är imorgon.
vill inte! men måste. det vet jag.
från det ena till det andra lite snabbt så var jag tvunget att radera ett inläg till som amanda lagt in, och självklart så var det en bild på mig som liten.. hon tycker det är så kul assa ^^
men jag ber dig - lägg av med dummheter som detta ! xD seriöst.
men nu ska jag ner och ta lite te och skära upp lite annanas och apelsin :)  

måste bara lägga in länken till videon som alla skrattar åt, för er som inte sätt eller hört amandaduvet'
http://www.youtube.com/watch?v=t-2vwp-BEdE&feature=related 

jag och amanda ska någon gång lägga ut någon video, men man vill ju inte göra bort sig som denna söta lilla flicka, eller ?   Puss O Kraam  /d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0