piinsamt

häällueee på er alla, idag har jag vart pinsam! ;D
alltid när jag gör något pinsamt vill jag färga håret, och så känner jag nu xD
för idag när jag skulle hem efeter skolan i detta fucking snö väder så skulle jag ta genvägen som jag alltid tar från idrottshallen, men dom hade skottat bort all snö med traktor så det hade blivit ett stort berg av snö. säkert 5m högt och jag kunde inte gå runt det så jag börjar gå över det, så dum som jag är xd  på andra sidan är gångstigen som jag vill åt, där går det så klart massa folk och jag står på toppen av denna stora snöhög och tar allas uppmärksamhet när jag ska ta första steget ner och bara flyger och drunknar ner i snön..
på den sidan jag gick upp för snö-högen var snön packad av traktorn men det var den dockinte på andra sidan, så jag åker rakt egenom och det var som sagt jätte djupt XD
jag skrattar lite och fortsätter att gå som inget har hänt, medans jag är helt vit och full av snö,
hahahahaha lite får man faktiskt skratta åt sig själv men piinsamt vare! ^^

och en helt annan sjuk grej som jag hitta på youtube är denna jävla tant,
och ni måste bara titta! ;D mhahah
http://www.youtube.com/watch?v=ns7YVqoQV_0&feature=player_embedded

hahaha jag vet att jag har shuukt rolig humor assa :ddd  pöss åh kjaaam /d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0