Romme Alpin

hejsan svejsan sötisar ;D
jag gick upp klockan halv 5 igår morse eftersom jag skulle te Romme! natten innan gick jag och la mej klockan 1 så de blev bara 4 timmars sömn så det har kommit efter och jag är fett trött nu..  men det var fan as kul i Romme! jag älskar skidor assa :D jag åkte med nadja hela dan, sedan även med cindy ibland men hon ville nte åka de brantare backarna med oss. men det var shiet kallt efter ett tag i backen, men vi gick in i matsäck-stugan och värmde oss nåra minuter, men jag kunde knappast röra på händer och fötter.

 

hade inte sån lust att dra till skolan imorse, igårkväll ställde jag inget alarm, men så klart vaknar jag av ren vana iaf och kunde inte somna om så jag gick te skolan i alla fall.. :/
första lektionen hade vi svenska nationella prov, de gick sämst -jag är fett dålig på de :( sen fick vi tillbaka No provet också inom organisk kemi där fick jag 8/16 och för att få G var 8 lägsta så de var tur det! (;
vi skrev även på unikum idag, eftersom vi har utväcklings-samtal efter snart.. jag säger bara att "unikum suger" man typ kryssar i glad eller ledsen gubbe, haha så fekk. det är säkert bara våran skola som använder sig av unikum, någon annan som vet vad det är ?

och jag ska även till morsan idag och min data kopplar nte upp sig på internet där, de är fett knaas att det inte funkar så jag får se hur mycket jag bloggar senare.. 
Trodde att jag skulle va med Fille idag, men han hör nte av sig så jag ska dra nu direkt till nadja och vendela som väntar på mig,vet inte vad vi hittar på, så vi får se.   bay the way - nu är det looov!! :D fan va skönt! PoK //D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0