tälje

shuLulu aLla ;D
igår vakna jag shiet tidigt o tänkte att jag kunde åka in te stan på bussen in möter jag sanna och nadja som jag åker in med, sedan åkte jag te södertälje för att träffa steffe vi hängde i tälje centrum ett tag sen drog vi hem te han :) dt va fett naajs.
sedan åkte jag direkt te nadja bruur o kollade på nått pogram på tv och flumma lite efter en hel dag med huvudvärk,.. jag sov över o hon skulle iväg på morgonen så jag tagga hem och nu sitter jag här framför datan och har inte så mycket för mig på alla hjärtans dag :( det är fett trååk för steffe ska spela matcher idag, men vi får se hur dt blir ikväll :)
messar just nu med sofie o hon verkar ha lika tråk som mig, så vi kanske ska mötas i stan o chilla lite :))
pöööss alla läsare, ha en braa alla hjärtans daag !!  ;D < 33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0