dåligt/ bra med keratinvax

hejsan hoppsan, jag har tänkt på det att jag vill köpa löshår. jag har nu bestämt mej..
jag ska beställa clips o har kollat runt o frågat vad som är det bästa o jag har komit fram till ett bra beslut tycker jag. först tänkte jag det att - de kan vara onödigt att Jaag köper löshår för jag har långt hår men jag ska köpa 50 cm långa clips så vill jag ha det, punkt slut ! :D
någon som har nått att säga om det, är det fel eller rätt val jag gjort. det kommer ungeför kosta mej lite över 1 tusen kr.
 
jag kan va så snäll att jag lägger upp ett tips elr förslag eller vad man ska säga om Keratinvax, vad som är posetivt o negativt    Pöööös & Kjaam :)



eftersom jag har valt att inte använda keratinvax o istället köpa clips så passa det bra att lägga in detta tyckte jag, för att dela med mej av vad jag vet o läst tidigare. men observera att det är inte jag som skrivit!
ha dt bra allesamans puss på rumpan xd <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0