färgat håret

häällue på er alla framför datan (:
idag har det vart den segaste dagen på den här veckan kan jag säga er, inte för att jag tror att ni skulle bry er så mycket menmen.
kan ändå förklara hur tråkig denna dag har varit:
jag började åtta men försovde mej så jag stressade o han inte ens platta håret :o när jag kommer till skolan är läraren försenad typ en kvart så det var helt onödigt att jag ens stressade, men iaf så kom han tillslut o vi började lektionen med svenska då vi håller på med nationella proven - inte kul! sen hade vi idrott, kondition, idioten o mer sånt där. Innan hade alla sagt att vi skulle haft Bip-testet men som tur var hade vi inte det :D 
sen snacka vi om gymnasium en lektion med vägledaren, de va trååek!
sen kom lunchen - usch så äkligt, ursäkta men skolmaten luktade spya ?  aja i alla fall, sedan sista lektionen var det typ 90 minuters NO -.-' fast lektionen var ganska okej.. vi håller på med Alkoholer så det är naajs xd
sedan gick jag till mölnvik o köpte en present åt min älskade syster-yster som vi ska fira nästa helg o
samtidigt köpte jag hårfärg så jag färgade håret idag, men har inte hunnit tat nån bild, tyvärr.. men ska försöka lägga in nån senare,..
Så, det var min roliga dag.

Hallå, det är faan fredag - seegt ju!
men hoppas alla ni läsare har de bättre än mej just nu, för jag bara tråkar.. PössHej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0