god morgon!

Shaa eller god morgon,
jag klev nästan precis upp efter at ha legat i sängen o segat mej nån timme.
idag vet jag inte vad jag ska göra blir vell bara att jag sitter hemma o slöar de sista dagarna av lovet :o
fett trååek. Men ikväll blire bio ska iväg och se Avatar, hade nog veljat se nått annat menmen..
jag blev bjuden så tack iaf! :D  tycker inte om när det är för mycket fantasi men den kan säkert vara bra eftersom den är så uppskattad av alla och fått bra betyg. Det är bara jag som är ovanligt negativ.
hade önskat mej Sofia-väskan från gina tricot i julklapp, men den fick man ju inte soklart, vet inte om den finns kvar nu direkt men kan ändå lägga in en bild på den.


                                                                       Vi får höras senare PoK  //denise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0