städat :)))

shhabbe chickään på er alla glaada :D
idag har jag vat as glad, vene varför men är iaf på gott humör så har haft orken att städa mitt rum och det har blivit så fin så. jag är fett nöjd jau =))
har inte så mycket nytt att säga er idag förutom att det var min första skoldag på en månad och den känndes oväntat lätt, fram till sista lektionen då vi gick igenom datumen till de nationella proven :( då burjade jag tappa humöret men det kom tillbaka senare då jag glömde bort allt med skolan. och nu sitter jag här, helt nöjd faktiskt med dagen som varit. och kan derför va lite schyst o bjussa på en bild från ett tag tillbaka på oss ^^)
hope you like it XD  vad är det man sejer nu igen, man kan ju inte alltid se bra ut eller?  lite dålig skärpa o ganska suddig men får duga än sålänge    PoK söötisar<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0