kort vända i stan

nu har jag o angelika kommit hem från stan och nu vi sitter hemma hos farsan och ska sntaxt käka pizza B) vi kom precis in t stan när allt stängde, perfekt tajming' assa.. menmen sen gick vi typ bara runt och satte oss i gallerian, fast dt var tjockt tråk för det var inte en kotte där eftersom allt var stängt och sen när larmet gick drog vi x) och tidigare idag klippte jag lugg, men sshhh på det. jag typ dör, första timmen bara på bussen hade jag redan fått damp på det hahah x) smart jag är som ångrar mig, men ska lägga in bild på det ialla fall så ni får se hur fult det är.








vad tycker ni ?

fast det finns inte mycket att göra åt saken men kul o veta vad ni tycker:)


Kommentarer
Postat av: Flora.

fint<3

synd att du ångra dig men jag tycker att du parrar i det<3333

2010-08-07 @ 09:57:32
URL: http://finastebarnet.blogg.se/
Postat av: anonym

oo shhhnyggot med löshåret?? fast nee !!!

2010-08-16 @ 21:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0