dataförbud igen kan leda till blogg paus..

nu sitter vi med varsin kanin i knät och gosar i sängen efter ett roligt skum och vattenkrig ute :D idag bakade vi hallon-smulpaj i skolan med glass och vaniljsås till och kollade på filmer och städade eftersom det är avslutning imorrn :D sen när jag kom hem bakade jag muffins med A och nadjus och sanna kom över och vi käkade våra nybakta muffins och kollade på en box av Prison Break (:
igår träffade jag min älskade Angelika som kom t sthlm, så vi åkte till grönan tillsammans! snacka om att hon var saknad efter att inte träffats på över ett halvår ;o så det var grymt kul:) jag har fått dataförbud över sommarlovet, och blivit av med busskort också.. så mandis får blogga åt mig eller så får jag blogga när jag får tillgång till data, när jag är hos kompisar. så ni får vara beredda för långa pauser och långa inlägg när det väl sker. statestiken har ökat mycket och jag hoppas att det betyder att ni gillart :D men ha det bra alla läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0