kolla mig i ögonen

Kan du kolla mig i ögonen och säga att du älskar mig

Älskar mig dina läppar kan du bara le för mig

kolla mig i ögonen och säga att du älskar mig

Älskar mig dina läppar kan du bara le för mig x2

Ah kan du bara le för mig, ah kan du bara älska mig

Älskar dig, älskar dig så mycket jag fattar ingenting och jag pallar inte trycket. Ute i atmosfären krossa alla känslor. ta hand om den du älskar det kan även bli din skjälord. Annars säg mig vad händer, annars jag vill känna dina händer. Kan du komma hit, kan du komma hit, kan du komma hit så jag får känna på din tis, ah så jag får känna på ditt hår, ah så jag får dofta din parfym, åh så jag får ligga lite lågt, åh så jag får känna på ditt lår, åh kan du komma hit, kan du komma hit. Kan du kolla mig i ögonen och säga att du älskar mig, kan du göra det här för mig. kan du göra det här för mig, en gång till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0