letat skor

idag var jag i stan och i nacka med amanda, jag försökte leta efter skor jag ska ha på balen, men hittade bara massa annat som texempel en bikini :D sen drog jag till nadjus som skulle försöka locka mitt hår, men nej. det funkade klart inte, mitt hår går bara inte att locka! :( vad ska jg ha för frisyr på balen nu dåe? ;o det är bara två dagar kvar och jag är inte helt förberedd direkt, känner mig grymt stressad!
idag hade jag uppspel på musiken, det gick bra faktiskt, fick VG ;D sen So prov, det gick mindre bra, menmen hade ju inte hunnit övat så är rätt nöjd för jag svarade på allt, men om det var rätt vet jag inte xd sitter just nu o käkar godis, dricker läsk och snackar me fransisco i mobilen (: men ska straxt lägga mej.

Toarulle-låten så dålig asså xD mahah

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer foton!! (:

2010-06-02 @ 22:57:29
Postat av: Anonym

ellerhur mer foton, mer mera,mera,mera.....

2010-06-05 @ 10:36:07
Postat av: nizan

jadå, har bara inte blivit så..

men nu har vi lagt in mer bilder igen :)

2010-06-07 @ 23:49:46
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0