misslyckad hårfärgning..

idag var klassen hos våran kära lärare lena, vi badade och bakade blåbärs muffins och grillade. jätte mysigt! kan knappt förstå att det är sommarlov om tå dagar.. det innebär att jag går ut grundskolan! yäääs!

i alla fall, igår åkte jag iväg och köpte hårfärg och dum som jag är så hade jag i massa hårspray innan sen på kvällen när morsan färgar mig och har precis haft i allt så fattar jag hur det kommer bli.. och ja, det blev inte en stor förändring direkt. hahah orkar bara inte åka och köpa nytt, så jag får väl nöja mig med mitt mörka hår ett tag till, antar jag.. hhm, jag som ville vara ljusbrun i håret till avslutningen, menmen om man är korkad så är man ;d men funtar ändå på att fortsätta vara mörk, jag trivs ändå rätt bra i det. men nu ska jag tagga i säng, har muntligt i engelska imorgon så måste vara utvilad höhö eftersom engelska inte direkt är mitt favorit ämne. natti natti!



Kommentarer
Postat av: Anonym!

Jävla Fjotisar!! :@

2010-06-08 @ 15:18:02
Postat av: Anonym

visa brösten lite mer..

2010-06-09 @ 15:59:05
Postat av: Anonym

ska vi träffas?;O

2010-06-12 @ 11:57:56
Postat av: songsofsuicide

vf ska alla dumma och kommentera så <.<

2010-07-03 @ 18:28:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0