orkar fan inte

orkar snart inte mer..
men i alla fall, har inte bloggat på några dar.
igår var det skolbal, jag lockade håret och sånt shit ;d
var hela torsdagen i stan och letade efter skor till balen, jag var så stressad! jag vaknade på morgonen och insåg att om åtta timmar är det bal och jag har bara köpt en klänning som jag är missnöjd över-.- men sen tillslut hittade jag ett par snygga klackar. eftersom jag hade vit klänning så blev det ett par färgglada skor till som fick klatsha upp, och blev ändå rätt nöjd. kan lägga ut bild på dom senare (: hejsvejs!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej , inte jag med men hare så bra o shitt på dej:P:) h

2010-06-05 @ 10:35:12
Postat av: Anonym

hahahahahah

2010-06-05 @ 10:35:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0