22 mars 2010

Yoo ;D
idag gick jag hem från skolan innan lunch för jag fick ont i ryggen :( host* nej men skulle faktiskt till min ryggdoktor idag men inte förrän klockan 16. så hade chill dag hema bara, fett skönt :)))
tänkte att jag skulle plugga, men det blev inte mycket med det, satt och gjorde annat sen blev klockan fyra och morsan kom så jag fick skjuts efter köpte jag godis och gick på långpromenad eftersom min doktor sa att jag måste ta promenader xD så fint väder att jag tog skinjackan :D yy) på min trevliga soliga promenad såg nytt klotter på skolan jaoo och tönt som jag är så lägger jag in en bild på det och andra från idag hahah (:  ha det gööttt.





 

erkänn att ni tycker min lilla figur är fett cuuul :D

Kommentarer
Postat av: Ingeuna

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.

2011-11-07 @ 15:39:28
URL: http://ingeuna.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0