65 K i bh-storlek och dom är naturliga


en tjej som har naturliga bröst som är i bh-storleken 65 K och hon är 163cm lång, stackars henne, jag skulle fan inte orka, skulle få ont i ryggen!

fast som jag inte skrivit ännu på bloggen så kan jag säga nu att jag har brytit ryggen och har inte kunnat röra mig på flera dagar, min ryggdoktor sa till mig att jag inte får sitta ner eller rättare sagt att jag inte får sitta upp utan måste ligga ner och ändast på rygg med fötterna högt. Och derför jag får då inte gå in på datorn, men det gjorde jag förstoss i alla fall för att få skriva till er ;) men det gör jävligt ont och jag vet inte riktigt när detgår över.. :( men ha dt bra! Pok

Kommentarer
Postat av: Ovemagnhild

Nice site, regards from the netherlands!

2011-06-09 @ 12:23:59
URL: http://ovemagnhild.blognext.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0