bikini :D


bäst att börja leta efter ny bikini innan dom tar slut, för jag är alltid sent ute när det gäller bikini. när värmen väl har kommit då börjar jag tänka på bikini. och jag och sophi kollade lite här om dan o hitta massa fint, bland annat den här (på bild) inte för att man ser så mycket menmen..
mina bikinis från förra året har både försvunnit och en har jag missfärgat av när jag färgade håret svart så blev den helt knas i färgen eftersom den då var vit -.-'
så jag måste hitta lite fina bikinis till i sommar, nte för att det känns så passande nu i detta kalla vinter land och att det faktiskt dröjer ett bra tag innan jag skule kunna använda bikini :(

men jag vet inte riktigt årets bikini mode, men vafan jag har så svårt att hitta bikini så de får bli nått som sitter bra och är snyggt ;d haha

vill ha sommar, OM jag vill ha sommar..nu,nu !
//d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0