chilla galet xD

shuuue idag har jag inget planerat, hoppas nån ringer ele nått ;d för jag pallar nte ringa nån, skulle vara rätt skönt att bara va hemma en enda dag och bara chilla galet xD  jag ska precis dra till mölnvik för att kolla om "sundsvallsbrallorna" finns där, inte för att jag tror det. men hoppas att dom finns och i min storlek! :D sen fick jag reda på att morsan fyller år om nåra dar så kan leta efter nått till henne om jag ändå ska kolla runt lite.
och även min bby Filippa fyller år idag, ett stoort grattis till henne! :D
har inget nytt, men alla får ha det så bra :))  //d

Kommentarer
Postat av: Filippa

Tack gumman ! :)<3

2010-03-06 @ 10:42:21
URL: http://filippapuuranen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0