inte min dag idag!

chhaa chaa ;D
idag hade vi nationella prov i engelska och det är jag sämst på :( svarade typ bara på hälften men vafan, om jag inte kan - då kan jag inte. vill glömma det nu. och jag har typ fått ryggskott eller nått liknande kanske inte så farligt men gör shiet ont när jag bara går och sånt så mammiie har get mig massage varje kväll det senaste dagarna. Men det gör fortfarande jätte ont :( hoppas det blir bättre snart i alla fall. Och jag har inte haft någon matlust så jag har inte käkat frukost och middag på några dagar så idag på nationella hade jag ingen energi plus att jag inte fått någon sömn på de senaste nätterna för att jag haft så ont i ryggen. och på det så har jag haft världens huvudvärk hela dagen idag - man kan säga - inte min dag idag! usch, nej det här vara sämsta dagen på länge. ser fram emot några roligare dagar framöver. Men nu måste jag försöka vila lite innan nåra tjejer kommer över som typ ska käka hos oss idag fick jag precis veta av morsan. PoK



Kommentarer
Postat av: Williamvilma

Great site and interesting informations. THX!

2011-03-30 @ 12:32:27
URL: http://williamvilma.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0