jag ä fett bäst på basket ;O


idag kom farmor hit igen o ska la stanna nån vecka antagligen eller nått, fett shukt att hon kommer över hela tiden säkert för att kolla till mig ? eftersom vi typ annars träffas en gång om året max..
menmen dt ä naajs eftersom hon är så snäll ;D
idag på idrotten i skolan fick man göra vad man ville så nåra körde fotboll, innebandy, handboll, badminton andra även redskapsbana-grej men jag pallade nte va med på nått av de så jag körde basket med min lärare o sampa som typ är fett bra på basket, men jag van! :D och jag träffade nästan korgen varje gång, de var helt shukt vad kul det var hahah xD fett med bra jag ä på basket assa :Ö


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0