kknasbollen dissar

idag började skolan efter en veckas sportlov, fyfan säger jag bara!
första lektionen började med ett prov -.-' vad annars?
nej snälla, ge mig somarloov! längtar som fan!
men om 3 veckor är det påsklov, hoppas jag står ut tills dess i alla fall x)


försenade bussar, inte kul ! 
speciellt inte i detta kalla väder så kan man bli mycke irriterad på
försenade och inställda bussar eller tåg.



tights och leggins är altid smidigt och skönt, speciellt till en lite större och längre tröja.
och det är betydligt bättre än jeans som både är dyrare och jobbigare.
för mig, som har sönder ett par jeans i veckan så föredrar jag verkligen leggins!




Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Åh vilken mysig blogg du har (:

Kramis <3

2010-03-09 @ 15:41:17
URL: http://hahaha.blogg.se/
Postat av: Klasskompis till Amanda

Vilken rolig blogg (Hihi) <333

2010-03-20 @ 19:23:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0