Lady Gaga i Sverige igen

shaa!
snart ska jag in till stan och möta sophie! skulle behöva köpa nytt smink men vet nte vad vi kommer hitta på, så vi får se.. har inte så mycket att säga, vädret är faktiskt ganska fint idag, solen är framme och allt haha skulle vilja att den smälter bort all snö nu så att vi kan få sommar snabbare, för jag har tröttnat på den här dumma snön nu !
en helt annan sak för er som gillar Lady Gaga och som kanske missa när hon var här förra sommaren så får ni en ny chans för hon kommer tillbaka till sverige! Den 7 maj är hon i Globen, då hon tar sin Monster Ball Tour till Globen och biljetterna kostar mellan 335 och 925:-. skynda och köp om ni vill se henne!
Fast jag ska då inte gå, har mycket annat för mig i sommar.. men duktig är hon, det var därför jag bara var tvungen att lägga in det och kan va så gullig att lägga in en bild på henne också ;P
Men ha det bra alla och pöss så länge :)  //d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0