muffins :D



idag va jag o träna på gustavsbergsbadet, dt va fett naajs ;D
sen fick jag skjuts av tia :)) så jag åkte te nadja som va me linnea o smantha men dom skule precis dra när jag kom så drog o hämta saker hos morsan istället sen drog jag hem där farmor vänta på mig ;S  men typ halvtimme senare drog jag till manda som bakade muffins som vi käkade senare och dom var godaste :D mums! sen gick jag till pappa för att få månads pengen :D och imorn blir det skridskor ;D haha okej, jag hatar skridskor, det är fett trååk och de är fortfarande så kallt ute :( och nu börjar också slasken komma - det är inte alls kul!
fan hällre har jag snö än slask varför klagar alla på den fucking snön ;O
men nu måste jag ner och ta te och hitta en termos så jag kan göra varm oboy till imorn :D sen måste jag duscha också pöss :)

btw. hur stavas "skjuts" sjus, schus, chus.. de är ju svårt haha
haha wtf kan fan inte svenska längre xD
tappat språket som fan, kan nån hjälpa mig ? :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0