naaajs ;D

shuu brää
har inte haft nån tid över att gå in på datan o skriva så jag skriver lite kort nu om de senaste dagarna. I fredags var jag med soffe vi åkte till hötorget och hängde lite och kolla runt och nanne grönvall uppträde på nån scen men vi kollade inte så mycket sen drog jag till farsan för att han skulle åka utomlands i 2 veckor men han hade fått ryggskott så han kunde inte åka :(
så jag drog till morsan och bara chilla xd
igår var jag med sanna, linnea och nadja vi åkte till plattan o hängde lite xD för det va fett kul en snygg kille med en skylt där det stog krama mig gick runt så jag gick fram och skulle krama han då kom två biffar fram och började mucka med han och sa; "enda sättet du kan få kramar på av små tjejer, huh? gå och krama en lyktstolpe om du så gärna vill krama någon", men jag fick en kram tillslut i alla fall haha xd Sen gick vi in i gallerian och kollade lite och satt på donken och dom hade gratis ansiktsmålning så vi tänkte göra mig till shrek och dom till blue man xD men vi struntade i det haha
sen åkte vi till globen och kollade på mellodin, fast jag hade inte sätt ett enda program så jag visste inte vilka som va med. visste inte ens att det var final haha xD jag gillar inte sånt men aja vi hade fett kul i alla fall ;D
på bussen hem blåste vi upp ballongerna vi tog utanför globen o släppte dom i bussen så ballongerna flög över alla, dt va fett kul XD hahah
kan lägga in bilder senare,
men nu ska jag till nåra kompisar så hejsvejs :) //d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0