rensa garderoben snart kanske

shhaa shhaa !
imorse när jag vaknade tänkte jag att jag skulle kollat egenom min garderob eftersom jag fått mycke nytt och att det även är nån loppis grej nästa helg och jag ska dit och sälja kläder med mandie så skulle verkligen behöft den här dagen till att rensa mina fulla garderober, men varken när jag var hos morsan i morse så glömde jag och nu hos farsan är allt bara inkastat och kläderna bara fallar ur garderoben när jag öppnar dörren.. skulle behövas fixa, men orkar bara inte :/
istället idag har jag bara slappat, vart med morsan lite i morse eftersom vi typ aldrig ses annars. helt otroligt att vi träffats två dagar i rad :O händer inte ofta,..
men måste till henne på söndag då hon fyller år iaf, eftersom jag faktiskt till och med köpt pressent åt henne :))

fick även veta att idus och jag kommer börja träna nu, från onsdag vecka 10 och frammåt, vi ska
gå på något som kallas girlpower på gustavsbergs gymmet. haha men ser ändå fram emot det! :D eftersom att jag inte tränat seriöst sen jag slutade på fotbollen, och det var ungefär 3 år sen.. :/
så behöver verkligen det här och hoppas det blir bra också! :)

dagens outfit ;D röd puma tröja från intersport, marinblå adidas brallor från intersport, vitt linne från GT.



Njut, Lyssna, Sjung ;D
http://www.youtube.com/watch?v=RpFMuBHxGWs
//d




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0