skridskor

halloj!  idag skulle vi åka skridskor men det blev mycke missförstånd då många trodde vi skulle direkt till centrum och åkte direkt dit men vi skulle antagligen först samlas i skolan och ha klassråd och gå på råden. Men jag var så smart att jag gick till skolan först och slapp allt krångel ;d och jag som inte är med i något råd så fick jag va i klassrummet med grabbarna dom spela fotboll och spela på datan o klart får man bollen i huvet men aja gjorde inte ont sen försökte vi få radion att funka men den har typ pajat så den bara brusade. Straxt efter det åkte vi ner till centrum men jag hade ändå inga skridskor så jag satt och kollade på som många andra, för det var inte alla som åkte. Men det var kallt att bara titta på :( och ganska tråk menmen bättre än skola i alla fall :)))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0