stan och fisksätra med sophie

häällue ;D
vart med sophie bby hela dagen, vi va mest i stan vid typ hötorget. jag köpte inte så mycket idag men kom i alla fall hem med en ny fandation eftersom jag upptäckte att min var slut i morse.. jag råkade även få med mig en ring som har en vit plast rosett, den var lite söt. inte för att jag använder ringar, men kan kanske börja göra det :D haha
några turkar försökte locka in oss i ett av deras tält o sa shuluuluh o kom in och värm er i vårat tält hahaha
senare tog vi saltsjöbanan till fisksätra och hängde på fritidsgården lite, sedan drog jag till slussen o sen vände jag hem :)
när jag kom hem blev jag fett sugen på chocklad, jag som aldrig gillat choklad särskilt mycket, men idag käkade jag upp en hel marabou för mig själv och det var bara så gott assa ;d
lite bilder från idag
hade tänkt att köpa dom så kallade marinblåa "sundsvallsbrallorna" 350:- på intersport (3:e bilden), leopard linnet 199:- Oido (4:e bilden), rosa mjukisbyxor 149:- Oido (4:e bilden) och den blå/röda adidas tröjan 699:- (5:e bilden) men det blev inget av det :( får se om jag kanske köper det imorn istället dåra.. Pöss <3  //d

Kommentarer
Postat av: Sophie

Smexsmex älskling <33

2010-03-03 @ 22:15:27
URL: http://pinkpie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0