shopping i sikla

shaa! ;D
idag har jag åkt med morsan till sikla, jag köpte massa fina grejor, och sen drog jag te mölnvik också innan och köpte present åt morsan som fyller år snart, fast vet nte när hahah och sen köpte jag också en ny brun utan sol, för min förra är helt slut upptäckte jag i morse xD
dagens outfit ;D
vitt linne - GT 99:-
svart kjol - GT 99:-
rosett ring - Bik Bok 39:-
halsband - gammalt
bilder från idag, hahah xD
 

vilka solglasögon är snyggast? vita eller röda ;D
denise DISSAR!
fulaste skorna såg jag idag, de var i sammhet o shuukt fula! haha skulle aldrig sätta på mig.
 
tänkte kanske köpa den här ljusgråa tröjan, vad tycks ? :)
har funnits ganska länge, men i andra färger, för jag var påväg att köpa den i svart för ett år sen men det blev aldrig av och sen försvann den, men nu kanske jag ska ta och köpa den iaf.
 
mina köp idag ;d (klicka för förstoring)
skor -scorett 499:-, örhängen - GT 79:-, ring - Bik Bok 39:-, Fondation- H&M 159:-,
flätat brunt läderskärp - H&M 129:-, Puma tröja - intersport 450:-, Adidas brallor- Intersport 350:-
//d

Kommentarer
Postat av: Kelly

dom rödabrillorna var jätesnygga! :D <3<3<3

2010-03-10 @ 18:06:00
URL: http://kellyyh.blogg.se/
Postat av: Erica

Vart finns den gråa tröjan? Vet att du skrev dethär i mars men endå ;d

2010-09-25 @ 11:33:25
URL: http://ericahanssons.blogg.se/
Postat av: nizan

jag köpte den förra hösten men den har kommit tbaka i höst igen på H&M och finns i färgerna grå, röd och lila:)

2010-09-25 @ 20:04:42
URL: http://kknasbollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0