Aneroxi


Stackars flicka, måste vara jobbigt att vara sådär smal ;o det ser inte alls naajs ut.
har precis tagit en macka och te efter att ha kollat på teatern i centrum, fast det var mer som en musikal för dom sjöng mycket. Det var fett bra! fick skrattatack när några kompisar kom in på scenen och var brat hahahah xD
men hade tjuvkikat på repetitionen igår litegran, men då var dom inte ombytta men riktigt kul vare i alla fall! :D men nu ska jag faktiskt plugga. Ska skriva min uppsats om Hitler, egentligen var inlämningen idag men jag skylde på att jag hade glömt skåpnyckeln hemma och det var faktiskt sant. men ha det bra folket!

http://www.mixpod.com/playlist/53332061

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0