LångHelgen

i Torsdags var jag med Moa, Emelie, Denise, Saga och Maja. Typ gjorde nte så mycket, var i centrum och sånt. Tuurk-Kyssaar! xD hahah shiet vad kul det var, han lacka fan! Sen på kvällen drog jag hem t Saga och vi hade filmkväll, de va naajs, vi hade typ köpt hur mycke godis som helst ÄÄ xD och någon äcklig läsk med hallon & lakrits smak.. menmen vi ville pröva nått nytt, senare på kvällen drog jag hem.

I Fredags kommer jag faktiskt inte ihog så mycket utav, men jag har för mig att jag gick till nadja och solade på förmiddagen i det varma vädret. seriöst, et var nästan 30 grader ;o senare var jag med Moa och Emelie.. :))
på dan var vi nog bara i gurra sen på kvällen drog vi till nacka när det var stängt, men en dörr var öppen på baksidan så vi gick in. När jag öppna nästa dörr så gick larmet så vi kuta till bussen och åkte hem.
I lördags vaknade jag upp hos morsan och vi käka frukost tillsammans, hade nte vart hos henne på 3 veckor så det var mysigt (: jag mötte upp Moa och Ina så drog vi hem till farsan och typ satt vid datan sedan mötte vi Emelie och Saga i centrum när vi köpte hårfärg. Senare på kvällen drog alla hem till mig och vi färgade håret på Emelie från blont till mörkbrunt, det blev jätte fint till hennes bruna ögon! Sedan drog vi ut och hängde nere vid skolan ;d nattvandrarna kom och började jaga mig, moa och saga och hota att ringa polisen eller vad dom sa efter oss, men sen drog dom och efter nån timme drog vi också hem igen och färjade moas hår svart, det blev fan asfint! Saga och Moa slagga hos mig. Vi kollade på någon film sedan började alla tre småsova så vi stängde av och gick o la oss, eftersom S skulle på cup dagen efter.
I söndags vaknade jag upp med M & S, Saga drog rätt tidigt och senare åkte jag och Moa och Emelie till Stan. För jag skulle köpa piercing smycke, och det gjorde jag också :D äntligen efter typ över ett halvår.. hahah
men har ännu inte bytt den, men ska göra det! Jag och Emelie blev så jävla kissnödiga och så kostade det 10kr/per person att gå på toa så vi åkte till nacka forum, så smarta som vi är :S där kostade det vara 5kr/ per person hahah men gud sen gick vi till donken där var toan gratis.. hahha
vi var typ i nacka resten av dagen, och fick vakter efter oss som var fett läskiga så vi gick ner mot bussarna och mötte Arijana vi hitta nåra rosa T-Shirtar som vi klottra ner, dom blev så göölliga! :D
vi drog till gurra centrum och stannade där ett tag, senare åkte jag hem:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0