Mobil Tillbaka!


tjossan alla söta :D
idag är jag på fett glatt humör, var nämligen o böt tillbaka min mobil igår! har inte kunnat lyssna på musik eller, fått tag i någon. eftersom alla mina kontakter försvann, mobilen jag lånade funkade inte och han lånade min ipod också.. Men idag ska jag få min ipod tillbaka också, så är fett glaad! snart är allt i sin ordning igen (; wiie
men kanske inte, hade omprov idag i skolan och eftersom jag kom hem vid 2 inatt så han jag inte öva, så gissade på det mesta, men hoppas det gick bra jaoo. sen imorn är det uppspel på musiken och jag har inte valt låt än, kommer aldrig kunna spela nått utantil tills imorn, är jag säker på i alla fall :( men nu ska jag till gröönan, ha det bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0