Onsdag & Torsdag

Ledighet Torsdag till Söndag så sköönt!
igår slagga Moa hos mig och vi såg Too Young To Die och var vakna hela natten så vi gick typ upp 12 med ett tomt hus eftersom mina föräldrar rest bort. Nu kom jag precis hem från Saga vi hade typ fimlkväll och hade köpt godis o skulle pröva en ny läsk med hallon & lakrits, men nej usch det var inte gott x) vi såg Too Young To Die igen för vi tog med den från igår och den är grymt bra :) sen såg vi shuky, eller hur det nu stavas xd men den är inge bra menmen nu ska jag ta en kopp te med uppskuren annanas och äpple sedan är det sleep time. Pussar Till Folket!


 

filmen får 5 stjärnor av mig! den var iaf grymt bra, ni måste se den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0