Stan med Nadjus

kom precis hem, har vart med nadjus i stan:) eftersom hon ville så gärna vara med o kolla på balklänning till mig, och jag hatar klänningar så hon gav tips och vi gick till en affär som hade mycket fint, men jag köpte inget, måste kolla vidare.. bilder från idag. var någon av klänningarna fina? vetefan hur de ska se ut xD och vet nte ens vad jag vill ha?



min balklänning
*den ska inte vara längre än knäna
*den får inte ha för mycket pajetter så det blir överdrivet
*inte för enkel heller så att det ser billigt ut



har panik för jag inte hittat min balklänning,
kommer säkert bli något hastigt och billigt från GT eller nått :O
det vill jag absolut inte!


Kommentarer
Postat av: amanda<3

den svarta eller den första..

<33

2010-05-04 @ 20:53:15
Postat av: Kelly

den första fan! :D <33333333

2010-05-05 @ 14:33:01
URL: http://kungkellan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0